Bressol Interiorisme

Valor 170€
Descuento 20%

Acerca de Bressol Interiorisme

Bressol Interiorisme, és el referent del moble de disseny actual i de Vanguardia, avala el seu major patrimoni amb la seua experiència en el sector del moble i el interiorisme.

Ens dediquem a assessorar en la decoració i  l’amoblament de ta casa, oferint moltes possibilitats per aconseguir allò que busques, a partir d’un projecte detallat i ajustat a les teues possibilitats. A la teua tenda pots trobar mobles, llums, cortinatge, quadres i mil i un detalls que segur t‘agradaran. A més, tots els nostres projectes els presentem amb dissenys en tres dimensions, així podràs veure el resultat final per adelantat i dedicir si t’agrada o si vols realitzar algun canvi.

Bressol interiorisme és un espai que a l’any 2006 arriba a L’Alcúdia amb molta força i amb noves tendències. Aquesta tenda naix als anys 70 i després de una llarga trajectòria al nostre poble, decideix buscar noves experiències i formacions per poder tornar amb molta més professionalitat en el camp que és referent.  Per això des del 2007, som “Comerç excel·lent”, adjudicat per la Fundació Valenciana de la qualitat, que atorga la Generalitat Valenciana.

Bressol Interiorisme, 3.7 out of 5 based on 3 ratings