Perruqueria Carmen Martinez

25% de descompte en tractaments de keratina i colagen (45€ preu normal, 33.75€ amb tarjeta clubtown)

Ofertas ofrecidas por Perruqueria Carmen Martinez

Plancha profesional K7 Irene Rios

Valor 35€
Descuento 30%
Complete
No disponible

Acerca de Perruqueria Carmen Martinez

La perruqueria Carmen Martínez està oberta al públic des del dia 1 de juliol del 1996 baix la gerència de la seua propietària, Carmen Martínez, qui a pesar de la seua joventut es va llançar al món empresarial amb tan sols 21 anys.

Des dels seus inicis ha sigut i és una empresa molt familiar, on es tracta el personal dins uns llaços d’amistat ja que per a nosaltres el més important és el tracte de tu a tu, la confiança en la relació amb els clients.

Perruqueria Carmen Martinez, 4.0 out of 5 based on 1 rating